29 de juny del 2015

LLUITA GRECOROMANA

Adrian Arias
2n ESO

Abans de començar-vos a explicar la meva relació amb la lluita, us voldria fer unes línies sobre la lluita.

La lluita és una disciplina esportiva i un esport de combat existent des de fa mil·lennis. Existeixen un gran nombre de varietats, però se'n poden distingir tres de principals: la lluita lliure o lluita lliure Olímpica (LL), la Lluita Grecoromana (GR) i la lluita femenina.

Jo vaig començar la Lluita Olímpica al 2014 al Club de Lluita la Mina. He anat a 5 campionats i, en aquest temps, he aconseguit tres medalles de Catalunya i he arribat a ser subcampió d'Espanya en Grecoromana i subcampió d'Espanya Lluita Olímpica.

Per a mi, descobrir la lluita ha sigut un pas molt important. M'ha ajudat a descobrir la importància del respecte, m'ha canviat el meu dia a dia i m'està ajudant a anar millor als estudis.

Tot això també és gracies als entrenadors tan bons que tinc Juan Carlos Ramos i Tamerlan Gobaev.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada