22 de desembre del 2014

COSMOPOLITAN, UNA ESPURNA COSMOPOLITA PER A SANT ADRIÀ

Júlia Rodríguez Rodríguez
2n Batxillerat

Tot va començar a principis de primer de batxillerat. La professora d’economia ens va dir que hauríem de fer tota una idea de negoci amb tots els detalls pensats i llestos per dur-la a terme i tot això complementat amb els conceptes apresos durant tot el curs en les classes.

He d’acceptar que en un principi la meva idea no era la que vaig presentar però últimament estava en una d’aquelles temporades que tens gana de menjar sovint i se’m va ocórrer, un food-truck, restaurant de menjar mòbil, en Sant Adrià.

Vaig posar-me a fer-ho, tot i que estava una mica confosa de que fer i per on començar. Vaig fer plànols, enquestes, consultes a companys d’altres modalitats de batxillerat com el tecnològic, es a dir, tota una recerca per poder fer un bon treball amb uns bons coneixements.

El dia que vam anar a l’ajuntament estava molt nerviosa, i més sabem que hi participaven més de 200 persones. Al principi de l’acte, una noia, emprenedora del negoci “Covent Garden”, va explicar que ella fa uns anys va participar al concurs, el va guanyar i a arrel d’això va dur a terme la seva idea, va ser molt interesant. A continuació van lliurar els premis, el primer a anomenar va ser el meu. No m’ho podia creure, ho havia aconseguit, em vaig posar molt contenta i més quan li van lliurar uns altres dos a dues companyes meves, el institut MVMontalbán havia triomfat amb 3 premis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada