25 de juny del 2010

VIATGE A ROMA

Daniel Rodríguez
4t ESO

El passat 14 de juny, els alumnes de 4t d'ESO vam sortir del port de Barcelona carregats d’il·lusió amb destinació a Roma. Tot i que la biodramina va ser la millor amiga de tots els companys durant el trajecte, ens ho vam passar pipa. No penseu que era un vaixell qualsevol, hi havia botigues, sala de jocs, spa, discoteca, piscina.. un gran luxe! Ja tocava una mica de relax després de tot el curs!

Un cop arribats a la capital italiana, a banda de visitar-la, el que més ganes teníem era d’anar a sopar. Ja us podeu imaginar el que vam menjar: pasta, pasta i mes pasta, molt bona per cert.

Amb les piles carregades ens vam instal·lar a l’hotel i els dos dies següents vam començar la visita guiada a la ciutat: el Coliseu, el Panteó, la plaça Navona, la plaça de la República, la plaça d’Espanya, el fòrum romà, el Vaticà... i la típica tradició de llançar la moneda a la Fontana di Trevi, tot demanant un desig.

Com tot en aquesta vida, el viatge es va acabar i el pitjor moment del viatge va ser la tornada: ja no estàvem tan il·lusionats perquè havíem tornat a Barcelona.