21 de desembre del 2009

SI JO FOS EN ROBBIE

Anna García 3r ESO


Si jo fos en Robbie(1) hauria pensat...

Avui ha estat un dels millors dies amb la Glòria, crec que hauria estat el millor si no fos per aquest final.


Estava jugant a fet i amagar amb la Glòria, vaig amagar-me darrere l’arbre més gran i després vaig començar a córrer creient que ella no em veuria però les meves cames metàl·liques sempre em delaten. Sempre perdia jugant contra la Glòria i per una vegada volia guanyar, però ella és molt llesta i es va adonar. No sé perdre, ho reconec però tampoc m’agrada que em diguin trampós per això em vaig enfadar, em vaig asseure i no vaig parar de queixar-me fins que la Glòria em va abraçar dolçament va demanar-me que la portés a collibè. M’agrada ser una nau voladora, una nau voladora platejada, m’agrada ser la nau que porta a la Glòria i que em llegeixi i m’expliqui històries. Quan vam arribar a la verda herba vaig demanar-li que m’expliqués un conte. Em fixava més en la seva dolça veu que no en la Ventafocs i les seves cruels germanastres. Sentia la veu de la mare que cridava, em vaig donar molta pressa per portar-la, la mare em fa por, té mal caràcter i no m’acaba de tractar massa bé. Entre protestes de la Glòria la mare m’ordenà anar a l’habitació. L’única cosa que recordo és veure des de la meva habitació el pare i la Glòria anar-se’n. Ara em trobo aquí, en un lloc fosc, amb robots una mica desgastats, veig dos homes, però la seva cara ja m’indica que no volen fer-se amics meus. Adéu Glòria, espero que et vagi bé i no pensis que t’he abandonat.

(1) Protagonista d'un dels relats d'Isaac Asimov

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada