21 de desembre del 2009

BENVOLGUT SENYOR FERRAN ADRIÀ

Dulce Illescas Rodríguez 3r ESO


Barcelona, 25 setembre 2009

Benvolgut, senyor Ferran Adrià

Li escric aquesta carta per agrair-li un bonic gest que va tenir amb mi, i que segurament no  recorda.

Deixi’m que em presenti, el meu nom és Dulce, tinc 15 anys i com aquestes dades segurament no li diuen res, li diré que sóc la filla d’un taxista de Barcelona, que el va agafar a plaça Espanya i el va portar al mercat de la  Boqueria.

El meu pare quan el va reconèixer li va demanar un autògraf dedicat a mi i vostè molt amablement l’hi va donar.

El meu desig seria conèixer-lo en persona i el meu somni seria poder arribar a treballar al seu restaurant Bulli que és considerat el millor restaurant del món.

He de dir-li que el que més ens va sorprendre al meu pare i a mi quan m’ho va explicar tot, va ser la senzillesa en el tracte que té vostè, sent com és una persona tan important i amb tant de prestigi. El meu pare va destacar molt i amb gran admiració la seva simpatia i proximitat amb una persona desconeguda. Això em va fer desitjar encara més treballar algun dia al seu costat.

Amb tot el meu agraïment,

Dulce Illescas Rodríguez

PD: Sé que fins que pugui complir el meu somni em queden molts anys per endavant, però mai no em rendiré .

1 comentari: